تاريخ انتشار: چهارشنبه 1394/8/27
کد خبر: 46743

تجلیل از برگزیدگان کتاب سال حوزه و کتاب سال جمهوری اسلامی

همزمان با سومین روز از هفته کتاب، از برگزیدگان کتاب سال حوزه و کتاب سال جمهوری اسلامی در بیست و سومین همایش هفته کتاب جمهوری اسلامی با حضور استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی و دبیر همایش کتاب سال حوزه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پژوهشگاه قرآن و حدیث، همزمان با هفته کتاب، در بیست و سومین همایش هفته کتاب جمهوری اسلامی با حضور مسئولان استانی از نویسندگان، ناشران و فعالان حوزه کتاب و نشر در پردیس سینمایی ونوس، در روز سه شنبه  ۲۶ آبان ۹۴ تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، بیست و سومین هفته کتاب جمهوری اسلامی، ٢٤ آبان لغایت اول آذر می باشد که طی آن ضمن برگزاری نمایشگاه های متعدد کتاب، مسابقات کتابخوانی و تقدیر از فعالان حوزه کتاب، زمینه های بررسی بهبود سرانه مطالعه کشور در دستور کار قرار می گیرد.

در این مراسم از حجت الاسلام و المسلمین دکتر عباس پسندیده، رئیس پژوهشکده اخلاق و روان شناسی اسلامی  نویسنده کتاب الگوی اسلامی شادکامی و حجج اسلام حسین بستان، عبدالکریم بهجت پور، ابوالفضل ساجدی، علی ربانی گلپایگانی، مصطفی صادقی، علی اوسط ناطقی و خانم فریبا علاسوند به عنوان برگزیدگان کتاب سال حوزه و کتاب سال جمهوری اسلامی تجلیل و تقدیر شد.