تاريخ انتشار: دوشنبه 1402/5/23
کد خبر: 76286

انتصاب رؤسای پژوهشگاه و دانشگاه قرآن و حدیث در هیئت ممیزه مشترک مراکز و موسسه های آموزش عالی و پژوهشی حوزوی - دانشگاهی

با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رؤسای پژوهشگاه و دانشگاه قرآن و حدیث به عضویت در "هیئت ممیزه مشترک مراکز و موسسه های آموزش عالی و پژوهشی حوزوی - دانشگاهی" منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه قرآن و حدیث، در طی حکمی از سوی دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضا برنجکار رئیس پژوهشگاه قرآن و حدیث و حجت الاسلام و المسلمین عبدالهادی مسعودی رئیس دانشگاه قرآن و حدیث و نیز حجت الاسلام و المسلمین دکتر هادی صادقی مدیر گروه اخلاق نظری پژوهشگاه قرآن و حدیث و عضو هیأت علمی دانشگاه قرآن و حدیث، برای مدت دو سال به عنوان اعضای "هیئت ممیزه مشترک مراکز و موسسه های آموزش عالی و پژوهشی حوزوی -دانشگاهی" در دوره هفتم منصوب شدند.

 

در بخشی از این حکم آمده است؛ « در اجرای بند «۴» ماده «۵» دستورالعمل طرز تشکیل هیئت ممیزه مؤسسه و وظایف و اختیارات آن و نظر به مراتب دانش و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم برای مدت دو سال به عضویت "هیئت ممیزه مشترک مراکز و موسسه های آموزش عالی و پژوهشی حوزوی -دانشگاهی" (به عنوان نماینده وزیر) منصوب می شوید.

 

شایسته است با عنایت به مفاد ماده «۶» دستورالعمل مذکور و دقت نظر نسبت به رعایت تاکیدهای مندرج در «راهنمای عمل نمایندگان وزارت در هیئت های ممیزه» در جلساتی که به همین منظور تشکیل می شود شرکت فرمایید.

 

پژوهشگاه قرآن و حدیث ضمن تبریک این انتصاب شایسته، از خداوند متعال توفیقات روزافزون برای همه اعضای منتخب هیئت ممیزه در انجام مسئولیت محوله در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رشد و تعالی نظام آموزشی و پژوهشی کشور مسئلت دارد.