تاريخ انتشار: یکشنبه 1401/7/24
کد خبر: 74572

انتصاب حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضا برنجکار به عنوان رئیس کمیته دستگاهی پژوهشگاه و دانشگاه قرآن و حدیث

در طی حکمی از سوی قائم مقام رئیس دبیرخانه هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضا برنجکار به عنوان رئیس کمیته دستگاهی پژوهشگاه و دانشگاه قرآن و حدیث منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه قرآن و حدیث، حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضا برنجکار در طی حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالکریم بهجت پور، قائم مقام رئیس دبیرخانه هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی، به عنوان رئیس کمیته دستگاهی پژوهشگاه و دانشگاه قرآن و حدیث منصوب شد.

 

در بخشی از این حکم آمده است؛ « نظر به اهمیت زمینه سازی فضای گفتگو و نقد در دانشگاه ها و مراکز علمی کشور و حمایت از نظریه پردازی در جامعه نخبگانی، و با توجه به صلاحیت های علمی حضرتعالی، به موجب این حکم به مدت ۲ سال به عنوان رئیس کمیته دستگاهی پژوهشگاه و دانشگاه قرآن و حدیث منصوب می شوید. امید می برم با عنایت الهی و اهتمام جنابعالی و دیگر همکاران محترم در روزهای آتی با مشارکت فعال اساتید و دانشجویان فرهیخته، شاهد فعالیت چشمگیر در حوزه نظریه پردازی، نقد و مناظره در آن مرکز علمی باشیم.».

 

لازم به ذکر است پیش از این ریاست کمیته دستگاهی پژوهشگاه و دانشگاه قرآن و حدیث بر عهده مرحوم آیت الله محمدی ری شهری (ره) بود.