تاريخ انتشار: شنبه 1402/11/14
کد خبر: 76699

انتخاب مقاله علمی حجت الاسلام دکتر علی صادقی سرشت به عنوان اثر برگزیده هفتمین جشنواره مقالات برتر پژوهشی

همزمان با ایام الله دهه فجر، در بیست و پنجمین همایش بین المللی کتاب سال حوزه و هفتمین جشنواره مقالات برتر پژوهشی از نویسندگان کتاب و مقالات برتر حوزه تجلیل و تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه قرآن و حدیث، همزمان با ایام الله دهه فجر، در بیست و پنجمین همایش بین المللی کتاب سال حوزه، و هفتمین جشنواره مقالات برتر پژوهشی، مقاله "تبیین الگوی ارتباط بین فردی بر اساس منابع اسلامی" از تالیفات حجت الاسلام دکتر علی صادقی سرشت، عضو هیات علمی پژوهشگاه قرآن و حدیث که با همکاری آقای دکتر رحیم میردریکوندی، دکتر حمید رفیعی هنر و دکتر اسماء عاقبتی تدوین گردید، به عنوان اثر برگزیده در حوزه روان شناسی تجلیل و تقدیر شد.

مقاله "تبیین الگوی ارتباط بین فردی بر اساس منابع اسلامی" در شماره ۵۹ نشریه روان شناسی و دین در پاییز ۱۴۰۱ منتشر گردید.

مدیریت، پژوهشگران و کارکنان پژوهشگاه قرآن و حدیث ضمن تبریک به حجت الاسلام دکتر علی صادقی سرشت و سایر مولفان، از خداوند متعال توفیقات روزافزون را برای ایشان در جهت رشد و تعالی نظام علمی و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارند.

لازم به ذکر است بیست و پنجمین همایش بین المللی کتاب سال حوزه و هفتمین جشنواره مقالات برتر پژوهشی صبح روز ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ از سوی دبیرخانه کتاب سال حوزه در مدرسه عالی دارالشفا برگزار گردید.