تاريخ انتشار: چهارشنبه 1397/5/10
کد خبر: 66857

تودیع و معارفه مدیر گروه پژوهشی احیا و تصحیح متون پژوهشکده علوم و معارف حدیث برگزار شد

جلسه گزارش کار و همچنین تودیع و معارفه مدیر گروه پژوهشی احیا و تصحیح متون پژوهشکده علوم و معارف حدیث برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه قرآن و حدیث،در جلسه ای که با حضور ریاست پژوهشگاه قرآن و حدیث، رئیس و معاون پژوهشکده علوم و معارف حدیث و اعضای گروه احیا و تصحیح متون این پژوهشکده در تاریخ ۵ تیر ماه ۹۷ برگزار گردید از تلاش های آقای محمدهادی خالقی در طی دوران مدیریت ایشان تقدیر و آقای مهدی سلیمانی آشتیانی به عنوان مدیر جدید گروه معرفی شد.

در این جلسه آقای محمدهادی خالقی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت پنج ساله در گروه پژوهشی احیا و تصحیح متون، اظهار داشت کار برنامه تصحیح و تحقیق کتاب من لایحضره الفقیه و همچنین کتاب نهج البلاغه که در سال های اخیر در دستور کار پژوهشکده علوم و معارف حدیث قرار داشته است به ترتیب ۵۹%و ۳۳% پیشرفت داشته است.

در ادامه این جلسه حضرت آیت الله ری شهری ریاست پژوهشگاه قرآن و حدیث ضمن تقدیر از تلاش های آقای خالقی اظهار امیدواری کرد که به زودی این دو طرح و پروژه مهم به سرانجام و منتشر شود.

لازم به ذکر است گروه پژوهشی احیا و تصحیح متون، یکی از سه گروه علمی پژوهشکده علوم و معارف حدیث است که  تصحيح، تحقيق، احيا و نشر آثار حديثى و علوم حديث و نیز همكارى و مساعدت با ديگر گروه‏های پژوهشی و پژوهشگران را در دستور کار خود دارد. مهمترین اثر منتشره این گروه در سال های اخیر تحقیق و تصحیح کتاب الکافی در ۱۵ جلد می باشد.