تاريخ انتشار: دوشنبه 1398/8/13
کد خبر: 69175

نرم افزار "زیارت عتبات عالیات" هدیه معنوی مؤسسه دارالحدیث به رهپویان اربعین

با دانلود این اپلیکیشن می توانید اطلاعاتی نظیر معرفی اماکن متبرکه کشور عراق، متن کامل ادعیه و زیارات به همراه ترجمه، نقشه های کاربردی و زندگی نامه مشاهیر مدفون در جوار آستان های مقدس را روی تلفن همراه یا تبلت خود مشاهده کنید.

نرم افزار جدید زیارت عتبات عالیات برگرفته از کتاب زیارت عتبات عالیات نوشته حضرت آیت الله محمد محمدی ری شهری و جمعی از پژوهشگران پژوهشگاه قرآن و حدیث، شامل متن کامل ادعیه و زیارات مورد نیاز، اطلاعات عمومی کشور عراق، شخصیت های مشهور مدفون در این کشور و آگاهی بخشی به زائران برای این سفر معنوی می باشد.

محتوای این نرم افزار کاربردی شامل موارد زیر است:

ادعیه و زیارات

متن کامل ادعیه و زیارات وارده به همراه ترجمه به تفکیک در شهرهای نجف، کربلا، کوفه، بغداد (کاظمین) و سامرا به همراه بیان فلسفه زیارت از دیدگاه اسلام بر پایه منابع معتبر

راهنمای زائر

مشخصات امامان معصوم، ایام مخصوص زیارت هر معصوم به همراه آداب و فضیلت زیارت ایشان، نقشه و راهنمای هر یک از حرم های معصومین، نقشه شهر های زیارتی، اماکن مقدس و قبور بزرگان مدفون در هر شهر به همراه تصاویر، توضیحات، تاریخ هر شهر و ...

معرفی آفات زیارات

در این نرم افزار، ضمن بیان آداب و آفات زیارت، به برخی از اعمالی که به احادیث معصومین علیهم السلام مستند نیستند اشاره شده است تا از انجام این اعمال که موجب وهن مذهب می گردد جلوگیری شود.

آمادگی سفر

شامل احکام و آداب سفر و زیارت، ایام زیارتی معصومین، دعای قبل و بعد از زیارت ائمه و ...

این نرم افزار به صورت رایگان از طریق بازارهای اینترنتی و سایت مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث به نشانی www.darolhadith.org قابل دریافت می باشد.

توجه : این نرم افزار برای دستگاه های هوشمند با اندروید ۵ به بالا قابل استفاده است.
لطفا برای دانلود فایل از مرورگر «کروم» یا «فایرفاکس» استفاده نمایید.