تاريخ انتشار: سه شنبه 1397/10/18
کد خبر: 67861

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی؛ حلقه ارتباط مراکز پژوهشی با یکدیگر است

حجت الاسلام دکتر رضا برنجکار افزود: از ویژگی های این نمایشگاه، ارتباط مراکز پژوهشی با یکدیگر است که بر غنای فعالیت های پژوهشی افزوده می شود.

قائم مقام و مشاور عالی رئیس پژوهشگاه قرآن و حدیث در گفتگو با خبرنگار دارالحدیث، در حاشیه برگزاری پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزوی، گفت: با فرارسیدن هفته پژوهش، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزوی فرصتی برای مراکز علمی و فرهنگی فراهم می آورد تا آثار و فعالیت های پژوهشی خود را به جوامع علمی، صاحب نظران و اندیشمندان ارائه نمایند.

حجت الاسلام دکتر برنجکار گفت: این نمایشگاه  به منظور معرفی قابلیت ها و توانایی های پژوهشی دانشگاه ها و مراکز علمی، تحقیقاتی، پژوهشی برگزار می شود و پژوهشگاه قرآن و حدیث از این فرصت استفاده کرده تا توانایی های پژوهشی خود را در معرض بازدید پژوهشگران قرار دهد.

وی خلأ اطلاع رسانی در حوزه پژوهش را یکی از نواقص مراکز پژوهشی عنوان کرد و گفت: برگزاری این نمایشگاه فرصت خوبی برای مراکز پژوهشی از جمله پژوهشگاه قرآن و حدیث است تا بتواند آثار خود را به جوامع علمی معرفی کند.

آثار برگزیده چهار پژوهشکده پژوهشگاه قرآن و حدیث و آثاری از معاونت فرهنگی و هنری مؤسسه دارالحدیث در غرفه شماره ۱ پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزوی به نمایش گذاشته شده است.

پنجمین  نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز و واحد های پژوهشی حوزوی، با حضور ۶۰ موسسه و مرکز پژوهشی و در سه بخش دستاوردها، دستاوردهای فاخر چهل ساله و پژوهش های حوزویان در عرصه انقلاب اسلامی برپا شده است و تا ۳۰ آذرماه  هر روز از ساعت ۹صبح الی ۱۹ در مصلی قدس قم، میزبان علاقه مندان به مطالعه آثار پژوهشی حوزه است.